Baza firm

Ogłoszenia

Auto salon

Kino

Konkursy
Czwartek, 16 maja 2024 r.  Imieniny: Andrzeja, Szymona

Multipolowanie z Mokate i cappuccino w Top Model

04.10.2011
Multipolowanie z Mokate i cappuccino w Top Model

Zapoluj z NYcoffee na bilet do Multikina i skuter Piaggio! W konkursie konsumenckim „Multipolowanie na bilety” codziennie do wygrania 40 biletów i zestaw gadżetów NYcoffee. Spróbuj też nowości - Cappuccino One Cup.

Konkurs konsumencki „Multipolowanie na bilety” rozpocznie się 15 października na Facebooku (www.facebook.com/nycoffee). Następnie w Multikinie pojawią się reklamy NYcoffee - dynamiczna, bardzo młodzieżowa reklama będzie emitowana przed seansami do końca listopada. Konkurs konsumencki „Multipolowanie na bilety” wspierany będzie również przez oryginalne i wysmakowane graficznie materiały POS (standy, plakaty, toppery na paletę). W trwającej do 10 stycznia 2012 roku akcji promocyjnej będzie można wygrać 3520 biletów do Multikina, 88 zestawów NYcoffee oraz skuter Piaggio. 
Aby wziąć udział w konkursie trzeba kupić oznaczoną stickerem konkursowym torbę NYcoffee 3in1 lub 2in1 - znajdziemy w niej kupon z indywidualnym kodem alfanumerycznym. Następnie należy polubić profil NYcoffee na Facebooku (www.facebook.com/nycoffee), wpisać kod z kuponu i dokończyć hasło „Moje miasto nigdy nie śpi bo…”. 
Codziennie nagradzanych biletami do Multikina będzie 40 najlepszych haseł. Również codziennie spośród nich wybierane będzie hasło dnia - jego autor otrzyma dodatkowo zestaw gadżetów NYcoffee. Spośród wszystkich haseł dnia wybrane zostanie najlepsze, nagroda główna za jego ułożenie to skuter Piaggio.

Jesień będzie należała do Mokate Cappuccino One Cup! Na czwarty kwartał tego roku producent tego najbardziej kobiecego cappuccino przygotował wiele akcji promocyjnych - mających dynamicznie wesprzeć sprzedaż i zwiększyć znajomość marki.
Po pierwsze - w październiku i listopadzie Mokate Cappuccino One Cup będzie patronem popularnego programu Top Model - znajdzie się w nim aktywny product placement. W jednym z odcinków uczestniczki spróbują samodzielnie zareklamować Mokate Cappuccino One Cup!
W listopadzie na ulicach pojawią się wyjątkowo kolorowe billboardy nowego produktu Mokate. Najbardziej kobiece cappuccino będzie miało również swoją reklamę w prasie kolorowej (przełom października i listopada). 
Dla konsumentek przygotowano oryginalny konkurs „Od kawy do sławy! Szukamy ambasadorek Mokate Cappuccino One Cup!”. Konkurs przeprowadzony zostanie na Facebooku (www.facebook.com./cappuccinoonecup) od 25 października do 30 listopada. Nagroda główna to profesjonalna sesja zdjęciowa oraz relacja w znanym magazynie kobiecym.

 



© 2006-2024 Fundacja Sztuka, Gazeta Żorska  |  e-mail: gazeta@gazetazorska.pl, portal@gazetazorska.pl           do góry ^
Industry Web Zarządzaj plikami "cookies"