Baza firm

Ogłoszenia

Wczasy

Auto giełda

Auto salon

Kino

Konkursy
Niedziela, 15 grudnia 2019 r.  Imieniny: Celiny, Waleriana
Mobilna i stacjonarna myjnia parowa w Żorach

Jak Facebook może pomóc w rozwoju firmy? Przekonaj się na bezpłatnym szkoleniu

Chcesz się dowiedzieć jak znaleźć nowych klientów dla Twojej firmy z pomocą narzędzi, które oferuje Facebook i Instagram? A może interesuje Cię jak używać własnego telefonu, żeby tworzyć atrakcyjne materiały marketingowe? Tego wszystkiego będzie można dowiedzieć się podczas bezpłatnego szkolenia pn. „Boost with Facebook”. Partnerem wydarzenia jest Miasto Żory.

Facebook kontynuuje cykl autorskich szkoleń dedykowanych wspieraniu rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Dotychczas w Polsce odbyło się 7 podobnych szkoleń, realizowanych w największych aglomeracjach. Tym razem firma postawiła na mniejsze miasta. Jednym z nich będzie sąsiedni Rybnik. Łącznie do końca stycznia Facebook zamierza przeszkolić aż 1 000 przedsiębiorców w 10 miastach w Polsce.

Szkolenia, w którym mogą wziąć udział zainteresowani przedsiębiorcy z Żor odbędzie się we wtorek, 3 grudnia. Szkolenie odbędzie się w Industrialnym Centrum Kultury w Rybniku mieszczącym się przy ul. Mościckiego 3. Początek o godzinie 10:00. Szkolenie jest bezpłatne, jednak by wziąć w nim udział trzeba się wcześniej zapisać. Można to zrobić klikając plakat znajdujący się poniżej.

Małe i średnie firmy są fundamentem polskiej gospodarki. Stanowią 99% wszystkich firm obecnych na rynku, zatrudniają 69% pracowników i generują ponad połowę PKB Polski. Większość z nich dostrzega rosnącą rolę kompetencji cyfrowych i mediów społecznościowych w rozwoju działalności. Okazją do poszerzania wiedzy w tym obszarze są organizowane przez Facebooka szkolenia z cyklu „Boost with Facebook”, których uczestnicy mogą poznać najbardziej efektywne metody wykorzystania narzędzi oferowanych na Facebooku i Instagramie. Swoją wiedzą podzielą się zarówno przedstawiciele Facebooka, jak i sami przedsiębiorcy, którzy już dziś z powodzeniem wykorzystują obie platformy do celów marketingowych. 

Już ponad 90 milionów małych i średnich firm na całym świecie korzysta z darmowych stron na Facebooku. Na Facebooku każda firma, niezależnie czy jest lokalnym warsztatem samochodowym, czy międzynarodowym gigantem z branży spożywczej, ma do dyspozycji te same narzędzia. Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w promocji przekłada się na wymierne korzyści dla korzystających z nich firm. 62% polskich firm obecnych na Facebooku twierdzi, że było  w stanie zatrudnić kolejnych pracowników, dzięki wzrostowi przychodów po dołączeniu do platformy. 75% uważa, że dzięki wykorzystaniu Facebooka udało im się zwiększyć sprzedaż  i aż 87% z nich twierdzi, że platforma pomaga im znajdować nowych klientów.

Więcej informacji na temat programu szkoleń oraz zapisów można uzyskać na stronie internetowej: bwfpolandrybnik.splashthat.com oraz pod adresami e-mail: Anna.Ciepiel@hkstrategies.com i Tomasz.Banasiak@hkstrategies.com.

Źródło: UM

 



Aby dodać komentarz musisz się zalogować!

Nie masz konta? - zarejestruj się


© 2006-2019 Fundacja Sztuka, Gazeta Żorska  |  Żory 44-240, ul. Dworcowa 7  |  tel: 536 885 451  |  e-mail: gazeta@gazetazorska.pl, portal@gazetazorska.pl           do góry ^
Industry Web Zarządzaj plikami "cookies"