Baza firm

Ogłoszenia

Auto salon

Kino

Konkursy
Poniedziałek, 29 kwietnia 2024 r.  Imieniny: Katarzyny, Piotra, Ryty

Minutka - cenna dla detalistów

03.09.2010
Minutka - cenna dla detalistów

Popularna herbata Mokate - „Minutka”, znalazła się w pierwszej trójce najlepszych i najbardziej dochodowych produktów FMCG z punktu widzenia detalistów. Badania z cyklu „Towar Roku” przeprowadziła firma Millward Brown SMG/KRC na zlecenie wydawcy czasopisma „Detal Dzisiaj”.

W tegorocznym konkursie „Towar Roku” w kategorii herbaty detaliści wymienili 52 towary. Za jedną z najzyskowniejszych uznali herbatę „Minutka”. Produkt Mokate zajął trzecie miejsce w kategorii supermarketów, dużych, średnich i małych sklepów spożywczych oraz zlokalizowanych na wsi, w miastach do 100 tys. i w miastach od 100 do 250 tys. mieszkańców.
Herbaty sygnowane marką „Minutka” są jednymi z najlepiej sprzedających się ekspresowych herbat czarnych i earl grey w Polsce. Obecnie herbaty „Minutka” (czyli herbata czarna, owocowa, herbaty smakowe oraz earl grey) zajmują ponad 9 proc. rynku pod względem ilościowym, a pod względem wartościowym około 4,5 proc. Warto tutaj zaznaczyć, że herbata ta jest obecna w ponad 90 proc. tradycyjnych sklepów spożywczych w Polsce.
W 2009 roku sprzedaży herbat Mokate na rynku krajowym wzrosła o ponad 20 proc. Pozwoliło to umocnić się firmie na drugiej pozycji wśród krajowych producentów, zarówno w wymiarze ilościowym jak i według wartości.



Aby dodać komentarz musisz się zalogować!

Nie masz konta? - zarejestruj się


© 2006-2024 Fundacja Sztuka, Gazeta Żorska  |  e-mail: gazeta@gazetazorska.pl, portal@gazetazorska.pl           do góry ^
Industry Web Zarządzaj plikami "cookies"