Baza firm

Ogłoszenia

Auto salon

Kino

Konkursy
Czwartek, 02 maja 2024 r.  Imieniny: Anatola, Zygmunta

Loyd - ulubiona marka Polaków

18.01.2013
Loyd - ulubiona marka Polaków

Należąca do grupy Mokate marka Loyd otrzymała wyróżnienie Superbrands Created in Poland 2013. Badanie, które wyłoniło laureatów przeprowadziła Pracownia Badawcza GfK Polonia na próbie 15 tysięcy respondentów.

Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, 10 lat później pojawiła się w Polsce.  Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie. Superbrands Created in Poland to dodatkowy konkurs Superbrands przeznaczony wyłącznie dla marek, które powstały  nad Wisłą. Wyróżnienie w konkursie otrzymują te z nich, które w badaniu konsumenckim zostały ocenione powyżej średniej dla danej kategorii.

Kryteriami branymi pod uwagę w badaniu były znajomość marki oraz deklarowana skłonność do ich polecenia. Loyd została wyróżniona w kategorii napoje. – Systematycznie i konsekwentnie budujemy siłę naszych marek – podkreśla Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate SA. – Tutaj nie ma mowy o przypadku czy działaniach happeningowych. Wykorzystujemy do tego wszystkie odpowiednie narzędzia, dobierając je umiejętnie i z umiarem. Stawiamy na dialog z klientem i konsumentem, dostrzegając w owej komunikacji drogę do trwałości relacji i interakcji, które w ostatecznym rozrachunku tworzą siłę marek handlowych Mokate.

Loyd to linia starannie wyselekcjonowanych i dobranych herbat, które tworzy niezwykłe kompozycje smakowe. Twarzą herbat tej marki jest Justyna Steczkowska. Wizerunek piosenkarki ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość produktów. Kolejnym atutem są saszetki w formie piramidek.

Kawy, herbaty i produkty Mokate dostępne są w ponad 80 krajach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Japonii, Indonezji, Malezji, Arabii Saudyjskiej i Dubaju. Tradycyjnie w centrum uwagi firmy pozostaje jednak Europa Środkowo-Wschodnia i rynek europejski o potencjale ponad 600 mln klientów.

Grupę Mokate tworzy dziewięć firm w kraju i za granicą. Firmy dostarczają produkty na wszystkie kontynenty i zatrudniają prawie 2 tys. osób. W 2011 i 2012 roku udział eksportu kolejny rok z rzędu przekroczył połowę przychodów ze sprzedaży ogółem. Całkowita wartość sprzedaży to 0,6 mld zł. Od 1 stycznia 2011 roku Mokate SA jest autoryzowanym przedstawicielem producenta kaw Lavazza.
 



© 2006-2024 Fundacja Sztuka, Gazeta Żorska  |  e-mail: gazeta@gazetazorska.pl, portal@gazetazorska.pl           do góry ^
Industry Web Zarządzaj plikami "cookies"