Baza firm

Ogłoszenia

Auto salon

Kino

Konkursy
Poniedziałek, 29 kwietnia 2024 r.  Imieniny: Katarzyny, Piotra, Ryty

Cmokate w telewizji

15.06.2010
Cmokate w telewizji

2 czerwca rozpoczęła się kampania telewizyjna nowej marki kawy mielonej i ziarnistej Mokate tostato all Italiana. Dynamiczny spot reklamowy ma włoski styl i temperament - adekwatnie do hasła przewodniego nowej marki: „Cmokate! Pobudza temperament”.

Nowe kawy Mokate tostato all Italiana zostały stworzone według tajników włoskich specjalistów palenia kawy. Specjalnie dobrane ziarna są prażone na włoski sposób, tak, aby wydobyć to co najlepsze - czystą energię i głęboki smak. Wyjątkowe opakowania wykonane z zastosowaniem zaawansowanej technologii druku sprawia, że Mokate tostato all Italiana zdecydowanie wyróżnia się na półce.
Warto zaznaczyć, że bardzo zachęcająca jest cena nowych produktów - sugerowana cena detaliczna kawy mielonej Classic 250 g wynosi 5,99 zł.
Spoty reklamowe emitowane będą we wszystkich większych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat) do 22 czerwca. Przez ten czas reklamy wyświetlane będą ponad 1000 razy. Reżyserem filmu promocyjnego jest Andrzej Sawczuk.
Kampania będzie intensywnie wspierana materiałami POS oraz licznymi działaniami trade-owymi.

 

 



Aby dodać komentarz musisz się zalogować!

Nie masz konta? - zarejestruj się


© 2006-2024 Fundacja Sztuka, Gazeta Żorska  |  e-mail: gazeta@gazetazorska.pl, portal@gazetazorska.pl           do góry ^
Industry Web Zarządzaj plikami "cookies"