Baza firm

Ogłoszenia

Auto salon

Kino

Konkursy
Sobota, 27 kwietnia 2024 r.  Imieniny: Teofila, Zyty

All Italiana...

13.04.2010
All Italiana...

Nowy produkt, kawa „Mokate tostato all Italiana”, z powodzeniem toruje sobie drogę na rynku. - Pierwsze sygnały od partnerów handlowych potwierdzają nasze założenia – mówi Katarzyna Mokrysz, dyrektor marketingu Mokate w Żorach. - Odbiorcy podkreślają m.in. walory smakowe i są pełni uznania dla opakowań.

- Naszą kawę wyróżnia przede wszystkim włoski sposób palenia ziaren. To dzięki niemu ziarna kawy mają ciemnobrązowy, prawie czarny kolor, a na ich powierzchni pojawia się delikatny kawowy olejek. Tak upalana kawa ma niepowtarzalny aromat i zdecydowany smak, który pobudza z wyjątkową mocą. Aby podkreślić dynamiczny charakter nowych kaw – hasło marki brzmi: „Cmokate! Pobudza temperament”.


Kawy Mokate wytwarzane są w oparciu o wyselekcjonowane ziarna Arabiki i Robusty, a sposób palenia ziaren kawowca został wspólnie wypracowany przez specjalistów z Włoch i Mokate. Przed wprowadzeniem na rynek kawy „Mokate tostato all Italiana” badane były w tzw. ślepych testach przez firmę TNS OBOP na próbie około 600 osób. Wyniki okazały się bardzo zadowalające – kawy Mokate oceniono jako bardzo dobre wśród porównywalnych na rynku.


Nowa linia „Mokate tostato all Italiana” składa się z kaw premium (ziarnistych sprzedawanych w opakowaniach 400 g i mielonych – w opakowaniach 250 i 400 g) oraz classic (kawy mielone – opakowania 70, 250 i 400 g). Opakowanie, zarówno kaw ziarnistych jak i mielonych, jest sugestywne, doskonale współgra z włoskim temperamentem i pobudzającymi właściwościami „Mokate tostato all Italiana”. Jako ciekawostkę należy dodać, iż opakowaniu towarzyszy naklejka „całusek” kojarząca się z przypisanym do kawy hasłem „Cmokate!”.


Aby wesprzeć sprzedaż nowych kaw, Mokate przygotowuje bogaty program promocyjny z szerokim zaangażowaniem reklamy medialnej. - Walory jakościowe naszej kawy będziemy intensywnie wspierać marketingowo - dodaje pani Katarzyna Mokrysz. - Jesteśmy w trakcie przygotowań do kampanii telewizyjnej. Będziemy również oferować sklepom atrakcyjne zestawy materiałów promocyjnych. A póki co – wszyscy jesteśmy zajęci budowaniem dystrybucji. info: Mokate

 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

 



Aby dodać komentarz musisz się zalogować!

Nie masz konta? - zarejestruj się


© 2006-2024 Fundacja Sztuka, Gazeta Żorska  |  e-mail: gazeta@gazetazorska.pl, portal@gazetazorska.pl           do góry ^
Industry Web Zarządzaj plikami "cookies"